مقالات

سیگار هیتس یا فیلتر هیتس چیست؟

در هر فیلتر HEETS این اجزا وجود دارند:

  • رشته‌ای از توتون فشردۀ باکیفیت
  • کانال توخالی (لوله استات)
  • بخش خنک‌کننده (فیلتر پلیمری ساخته‌شده از ذرت)

بخار طعم‌دار تنباکو از طریق کانال توخالی به بخش خنک‌کننده می‌رود و کمی خنک می‌شود. سپس بخار برای تجربه‌ای با طعم عالی از طریق فیلتر سفید شبیه سیگار (سلولز ساخته‌شده از استات توخالی) که به عنوان دهانۀ سیگار هیتس است، استنشاق می‌شود.

به‌جز دهانه، تمام اجزا با کاغذ پوشیده شده و با فویل آلومینیومی محافظت می‌شوند. کاغذ شبیه سیگار واقعی است، اما ظاهری تمیزتر و مدرن‌تر دارد. فویل آلومینیومی دو کارکرد مهم دارد:

  1. گرم شدن یکنواخت توتون
  2. جلوگیری از آتش گرفتن توتون

چون فیلیپ موریس معتقد است که برخی از افراد سعی می‌کنند توتون را با فندک آتش بزنند.

لذتی عالی تنها با 6.1 گرم توتون با فیلتر Heets

فیلیپ سیگار هیتس را به‌طور قابل‌توجهی کوتاه‌تر از سیگارهای معمولی طراحی کرده است. مقدار توتون آن‌ها نیز با 6.1 گرم، بسیار کمتر از سیگار سنتی است. سه دلیل برای این امر وجود دارد:

  1. کارایی بیشتر: در سیگار، بخش زیادی از توتون در اثر احتراق از بین می‌رود. در حالی که فیلتر هیتس بدون احتراق گرم می‌شود و نیکوتین و طعم آن آزاد می‌شود.
  2. تجربۀ سیگار کشیدن جدید: در حین استفاده، به جای سیگار سنتی که حاوی توتون است، دستگاه (نگهدارنده) را در دست می‌گیرید. ترکیب نگهدارنده و سیگار هیتس حس سیگار کشیدن را القا می‌کند.
  3. معادل سیگار: دفعات قابل استفادۀ هر سیگار HEETS (حدود 6 دقیقه یا 14 پک) معادل یک سیگار سنتی است.

نکته: طول و زمان استفاده از HEETS به نحوۀ استفادۀ شما (طول و شدت پک) بستگی دارد.

فیلتر هیتس با رایحه‌های خوش طعم

طعم‌های متنوع سیگار هیتس

فیلتر هیتس در طعم‌های متنوعی عرضه می‌شود. با وجود اینکه میزان نیکوتین در تمام طعم‌ها یکسان است، اما هر کدام طعم خاص خود را دارند. این تنوع به دلیل ترکیب‌های مختلف توتون و رایحه‌های جذاب مانند قهوه، منتول، نعناع، چای، چوب، گیاهان و میوه‌ها است. هنگام استفاده، طیف‌های ملایم و قوی این طعم‌ها را حس خواهید کرد و تجربه‌ای خاص از طعم را خواهید داشت.

طعم تمام فیلترهای Heets کاملا طبیعی است. زیرا دود حاصل از گرم شدن توتون در دمای 350 درجۀ سانتیگراد، طعم و رایحۀ آن را تغییر نمی‌دهد. طعم سوختگی تنباکوی سیگار سنتی بسیار قوی‌تر است، اما تولید و فروش سیگار سنتی با طعم‌های وانیل، شکلات و سایر طعم‌دهنده‌ها از سال 2016 ممنوع شده است.

 

طعم‌های پرطرفدار سیگار Heets: برنز، زنگاری (Russet)، زرد، سوخته (Sienna) و فیروزه‌ای (Turquoise)

اگر اسعتمال سیگار با طعم غنی و قوی را می‌پسندید، طعم‌های برنز و زنگاری ایده‌آل هستند. برنز و زنگاری معطرترین طعم‌ها در میان تمام مدل‌ها هستند  و عطری کامل و طعمی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند. در مقابل، طعم زرد (Yellow) کم‌ترین طعم‌دهنده را دارد و عمدتا مورد علاقۀ افرادی است که قبلاً سیگارهای سبک مصرف می‌کرده‌اند.

طعم Sienna به دلیل شباهت به سیگارهای سنتی، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. بسیاری از کاربران طعم این مدل را مشابه سیگار مارلبرو توصیف می‌کنند. Sienna برای کسانی که به طعم همیشگی سیگار عادت دارند، انتخابی ایده‌آل است.

طعم منتول با نام Turquoise نیز طرفداران زیادی دارد، زیرا محدودیت‌های قانونی برای سیگارهای طعم منتول از سال 2020 اعمال شده است. دلیل آن ممنوعیت سراسری منتول در اروپا است. این طعم، حس خنکی و طراوت قوی منتول را به شما ارائه می‌دهد. طعم Mauve Wave نیز، خنکی ملایم‌تری را برای دوستداران منتول به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *